boeken

  • Dat werkt heel gemakkelijk via onze website. Klik op boeken en vul je verblijfsdatums en het aantal personen in. Dan verschijnt er een overzicht van de beschikbare lodges.

  • Als je meer dan één maand van tevoren boekt, vragen we bij je boeking een vooruitbetaling van 50%. De restbetaling voldoe je een week voor aanvang van je verblijf.

    Boek je een lodge en verblijf je binnen één maand bij ons, dan vragen we je het gehele bedrag te betalen. Betalen kan gemakkelijk via verschillende betaalopties, zoals Ideal, Paypal, Apple Pay of creditcard.

  • We zijn snel en gemakkelijk bereikbaar via Whatsapp: +31 6 41 62 31 33 en e-mail: info@waterlinielodges.nl

  • Wij hebben lodges voor vier personen en lodges voor gezinnen (twee volwassen en 3 kinderen)

  • Er zijn verschillende leuke arrangementen bij te boeken, zoals ontbijtmanden, heerlijke biologische wijnen of bubbels, romantische arrangementen en samenwerkingen met restaurants en bezienswaardigheden in de buurt. Deze zijn gemakkelijk te boeken op de website.

  • De totaalprijs die je ziet is de prijs die je betaalt. Er zijn geen verborgen kosten of upsells tijdens jouw verblijf. De enige kosten die bovenop de totaalprijs komen, zijn de toeristenbelasting en eventuele kosten bij betaling met creditcard.

aankomst

  • Wij hechten veel waarde aan privacy en gemak, daarom kunnen onze gasten vanaf 16:00 uur snel en gemakkelijk zelf inchecken. Een paar dagen voor je komst ontvang je van ons een belangrijke e-mail met daarin een link naar je digitale sleutel. Hiermee kan je jouw lodge openen. Niet meer wachten bij een receptie, dus!

    Let op: je hebt een opgeladen mobile device nodig om de lodge te openen!

  • We zijn een kleinschalig boutique park met 7 lodges. In de e-mail bevestiging staat de in welke lodge je verblijft (1 t/m 7).

    Check hier onze plattegrond voor een overzicht van onze lodges in het landschap.

  • Inchecken kan vanaf 16:00 uur op de dag van aankomst.

  • Nee, wij werken met ‘digitale superservice’, het inchecken gaat volledig automatisch. Wij zijn tijdens jouw verblijf snel en gemakkelijk bereikbaar, via het Whatsapp-nummer dat je terugvindt in de bevestigingsmail.

    Let op: je hebt een opgeladen mobile device nodig om ons park te betreden en de lodge te openen!

faciliteiten

  • Ja, we hebben we opgemaakte kinderbedjes en een kinderstoel beschikbaar, zonder extra kosten.

    Deze kan je gemakkelijk bijboeken tijdens het reserveren, zonder extra kosten.

  • Tijdens je verblijf zijn boodschappen gemakkelijk te bestellen via de onlineboodschappenservices van Gorillas, Flink of Getir. Download de app, bestel je boodschappen en voer het adres ‘Koningsweg 135’ in, en in welke lodge jullie verblijven. Dan bezorgen ze razendsnel jouw boodschappen tot aan de slagboom van het park.

  • Nee hoor, wij maken jullie bedden schoon en fris op. In de badkamer(s) en keuken leggen voldoende schone handdoeken klaar.

  • Helaas, huisdieren zijn niet toegestaan in de lodges en het park.

  • Ja, basisbenodigdheden voor de eerste twee dagen zijn inclusief. Dit betekent dat je bij het inchecken koffie, thee, vaatwastabletten, toiletartikelen, wc-papier, en olie, peper en zout mag verwachten.

  • Ja, de stad biedt goede opties om dichtbij, via een handige app, e-bikes en bakfietsen te uren. Check ons Online Magazine voor de details.

  • Wij beschikken zelf niet over een restaurant, maar er zijn enorm veel leuke en goede restaurants in Utrecht.

    Naast ons park ligt het ‘kastaurant’ De Stadsjochies. Hier kan je in de kas (en ‘s zomers op het terras) heerlijk borrelen, lunchen of dineren met alles wat de kas te bieden heeft op dat moment. Ga voor meer informatie naar www.stadsjochies.nl.

    Voor een selectie van goede restaurants in Utrecht ga je naar https://www.wijnspijs.nl/restaurant/utrecht/

    Voor een totaaloverzicht van alle restaurants in Utrecht ga ja naar www.thefork.nl of www.tripadvisor.nl

  • Wij hebben zelf geen restaurant, maar via Thuisbezorgd.nl of Uber Eats kun je gemakkelijk afhaalmaaltijden bestellen. Download de app, bestel je maaltijd en voer het adres ‘Koningsweg 135-2’ in, en in welke lodge jullie verblijven. Dan bezorgen ze razendsnel jouw afhaalmaaltijd.


toegankelijkheid

  • Ja, per lodge is er één gratis parkeerplaats beschikbaar. Kom je met meerdere auto’s, dan zijn er in de buurt opties voor betaald parkeren.

  • Om het uitzicht in het park voor alle gasten zo mooi mogelijk te houden, is parkeren bij de lodges niet toegestaan. Uiteraard mag de auto tijdens het in- en uitchecken wel dicht bij de lodge worden gezet om gemakkelijk koffers in en uit te laden.

  • Onze lodges zijn split-level, wat betekent dat er een hoogteverschil zit van twee treden tussen de keuken en de woonkamer. Daarnaast zijn de slaap- en badkamer(s) of sauna in het souterrain. Dit maakt onze lodges helaas niet geschikt voor mensen met een fysieke beperking.


vertrek

  • Uitchecken doe je om max. 10:00 uur op de dag van vertrek.

    Op zondagen bieden wij een kosteloze late check-out, en hoef je de lodge pas om 17:00 verlaten.

  • We vragen jullie het serviesgoed weer schoon in de kasten te zetten, de vaatwasser graag op tijd aanzetten en leegruimen voor vertrek. Het afval mag gescheiden worden in glas en restafval en kan aan het begin van het park weggegooid worden. Ten slotte zou het heel fijn zijn als de bedden worden afgehaald.

zakelijk

  • Jazeker, dat is mogelijk. Boeken kan heel gemakkelijk via de website. Mocht jullie bedrijf alle lodges willen afhuren en/of een evenement willen organiseren, neem dan even contact op. Dan zorgen wij dat alles in orde komt!

Ik kom er nog niet uit.

Neem contact op via Whatsapp: +31 6 41 62 31 33, via e-mail info@waterlinielodges.nl of vul het contactformulier in